Toimitusehdot

Voimassa 01.03.2019 alkaen

 

VERKKOKAUPPA

Funbike Oy (y-tunnus: 2972982-3) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

MAKSAMINEN

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Checkout.fi yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa.

Verkkomaksu

Käytössänne on yleisimpien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet. Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksunne Funbike Oy:lle. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Checkout.fi välittää maksunne Funbike Oy:lle.

Luottokorttimaksu

Voitte maksaa verkkokaupassa yleisimmillä luottokorteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.

Funbike Oy käyttää Checkout.fi maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Funbike Oy toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Funbike Oy huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voitte maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtänne tai korttimaksuna kortiltanne hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

MobilePay:n maksuehdot

Pivo:n käyttöehdot 

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:  

OP:n yleiset euromaksuehdot 

NORDEA Siirto-palvelun käyttöehdot

 

TILAUS- JA MAKSUVAHVISTUS

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

 

TOIMITUSTAPA JA -KULUT

Tuotteet toimitetaan postitse lähimpään postitoimipaikkaan. Moottoriajoneuvot ja sähköpyörät toimitetaan kotiovelle. Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.

Toimituskulut:

VARAOSAT 9,90€ / toimitus

SÄHKÖAVUSTEISET POLKUPYÖRÄT 50€ / toimitus

MOOTTORIAJONEUVOT 150€ / toimitus

Toimitusaika:

Varastossamme olevien tuotteiden toimitusaika Suomeen on 1-2 arkipäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Jälkitoimitusten ja tilaustuotteiden toimitusaika:

Jos varaosatuotteen kohdalla verkkokaupassa lukee ”jälkitoimitus”, se tarkoittaa, että tuote on tilapäisesti loppunut varastostamme, mutta tuotetta on kuitenkin tulossa lisää ja sen ostaminen verkkokaupasta on mahdollista. Varaosatilaukset saapuvat Italiasta varastollemme yleensä n. 1-2 viikon kuluessa. Tiedotamme asiakkaita toimituksen etenemisestä. Lähetämme tilauksen asiakkaalle heti, kun tuote saapuu varastollemme. Moottoriajoneuvojen ja sähköpyörien, joita ei löydy heti varastosta, toimitusaika on n. 3-4 viikkoa. 

 

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Palautusosoite:
Funbike Oy
Rajamaankaari 7
02970 ESPOO

 

ONGELMATILANTEET

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin. Mikäli reklamaatiotilanteessa kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn asiakkaan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Näihin toimitusehtoihin sovelletaan Suomen lakia ja niitä koskevat riitaisuudet ratkaistaan ensisijaisesti Helsingin käräjäoikeudessa. Kuluttaja-asiakkailla on lisäksi mahdollisuus nostaa kanne oman kotipaikkansa käräjäoikeudessa.