Toimitusehdot

Voimassa 01.03.2019 alkaen

 

VERKKOKAUPPA

Funbike Oy (y-tunnus: 2972982-3) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

MAKSAMINEN

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Checkout.fi yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa.

Verkkomaksu

Käytössänne on yleisimpien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet. Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksunne Funbike Oy:lle. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Checkout.fi välittää maksunne Funbike Oy:lle.

Luottokorttimaksu

Voitte maksaa verkkokaupassa yleisimmillä luottokorteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.

Funbike Oy käyttää Checkout.fi maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Funbike Oy toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Funbike Oy huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voitte maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtänne tai korttimaksuna kortiltanne hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

MobilePay:n maksuehdot

Pivo:n käyttöehdot

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:

OP:n yleiset euromaksuehdot

NORDEA Siirto-palvelun käyttöehdot

Lasku- ja osamaksupalvelut

Osta laskulla

Osta laskulla on OP:n tarjoama luotettava ja turvallinen maksutapa verkossa ostamiseen. Saat laskun postitse kotiisi ja vähintään 30 päivää maksuaikaa. Maksaa voit kerralla tai joustavasti erissä. Vähimmäiserä on 50 euroa. Valitse ostoskorissa maksutavaksi Checkout maksutapa ja sieltä OP Osta laskulla.

  • Vähintään 20-vuotiaille Suomessa asuville, joilla on suomalainen henkilötunnus
  • 50–2000 € ostoksille
  • Ensimmäiselle maksuerälle korotonta ja kulutonta maksuaikaa 30 päivää
  • Tunnistautuminen suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla
  • Luotonantaja tarkistaa luotto- ja osoitetiedot
  • Laskutuslisä ostajalle 0 €/kk
  • Osta laskulla -rahoituksen nimelliskorko on kiinteä 14,95 %

Luotonantaja on OP Yrityspankki Oyj.
Kuluttajien kysymyksiin vastaa rahoituksen asiakaspalvelu: kuluttajarahoitus@op.fi

OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot

 

OP:N PIENLAITE RAHOITUS

Funbike Oy:lla on lisäksi käytössä OP:n pienlaiterahoitus. Voit tehdä rahoitushakemuksen verkossa www.funbike.fi/rahoitus silloin kun sinulle sopii. Kun hakemuksesi on hyväksytty, paperit allekirjoitetaan myymälässä noudon yhteydessä. Luotonantaja on OP Yrityspankki Oyj
Toimintaohje:
1) Täytä ensin luottohakemus www.funbike.fi/rahoitus
2) Klikkaa ostoksesi verkkokaupan ostoskoriin
3) Valitse toimitustavaksi NOUTO JA RAHOITUSSOPIMUS (kolmas toimitustapavaihtoehto) ja lähetä tilaus
4) Ota yhteys asiakaspalveluumme ja sovi noutoaika

OP:n pienlaiterahoituksen luottoehdot ja hakemuslomakkeen löydät täältä

 

TILAUS- JA MAKSUVAHVISTUS

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

 

TOIMITUSTAPA JA -KULUT

Tuotteet toimitetaan postitse lähimpään postitoimipaikkaan. Moottoriajoneuvot ja sähköpyörät toimitetaan kotiovelle. Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.

Toimituskulut Suomeen:

VARAOSAT 9,90€ / toimitus  

POLKUPYÖRÄN KULJETUSTELINEET 14,90€ / toimitus

SÄHKÖAVUSTEISET POLKUPYÖRÄT 50€ / toimitus

MOOTTORIAJONEUVOT 150€ / toimitus

Toimitusaika:

Varastossamme olevien tuotteiden toimitusaika Suomeen on 1-2 arkipäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Jälkitoimitusten ja tilaustuotteiden toimitusaika:

Jos tuotteen kohdalla verkkokaupassa lukee ”jälkitoimitus”, se tarkoittaa, että tuote on tilapäisesti loppunut varastostamme, mutta tuotetta on kuitenkin tulossa lisää ja sen ostaminen verkkokaupasta on mahdollista. Varaosatilaukset saapuvat Italiasta varastollemme yleensä n. 1-2 viikon kuluessa. Tiedotamme asiakkaita toimituksen etenemisestä. Lähetämme tilauksen asiakkaalle heti, kun tuote saapuu varastollemme. Moottoriajoneuvojen ja sähköpyörien, joita ei löydy heti varastosta, toimitusaika on n. 3-4 viikkoa.

 

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Palautusosoite:
Funbike Oy
Rajamaankaari 7
02970 ESPOO

 

ONGELMATILANTEET

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin. Mikäli reklamaatiotilanteessa kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn asiakkaan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Näihin toimitusehtoihin sovelletaan Suomen lakia ja niitä koskevat riitaisuudet ratkaistaan ensisijaisesti Helsingin käräjäoikeudessa. Kuluttaja-asiakkailla on lisäksi mahdollisuus nostaa kanne oman kotipaikkansa käräjäoikeudessa.

 

 

Ostoskori